A Diamond Congress Kft. megbízható, folyamatosan növekvő és fejlődő konferenciaszervező iroda (Professional Congress Organiser /PCO/), mely megalakulása – 1994 óta – működik a hazai rendezvényszervezés piacán, nagy tapasztalatra szert téve mind a nemzetközi, mind a hazai tudományos, szakmai és üzleti találkozók szervezésében.

Évente mintegy tucat konferenciát rendezünk, a kis létszámú találkozóktól kezdve egészen a több ezer fős kongresszusokig. Az elmúlt több, mint 20 évben képesek voltunk az üzleti életben kitűnő tekintélyt szerezni mind vevőink, mind szállítóink körében és biztosítani tudjuk, hogy partnereinknek megfelelő áron az elvárható legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsuk. Referenciáink és elégedett partnereink hosszú listája tanúskodik arról, hogy ez idő alatt cégünk mindig e cél megvalósítására törekedett.

Tagjai vagyunk a Európai Professzionális Kongresszus Szervezők Szövetségének (EFAPCO) és a Magyar Rendezvényszervezők Szövetségének (MaReSz), mely a hazai rendezvénypiac egyetlen szakmai egyesülete.

Jól képzett, több nyelvet beszélő csapat ajánlja Önnek szolgáltatásait a tervezéstől a teljes kivitelezésig, a pályázat elindításától kezdve a végleges elszámolásig, utómunkálatokig bezárólag. Közreműködünk a különféle társasági programok szervezésében, a szállodai foglalások teljes skálájának biztosításában, regisztrációban, kiállítás-, konferencia program és publikációk koordinálásában, helyszíni és a konferenciával kapcsolatos bármilyen ügyintézésben az Ön igényeinek és elképzeléseinek megfelelően.

Hisszük azt, hogy az információs technológia (IT) forradalmasította az üzletágat, melyben mi is tevékenykedünk, így rengeteget erőfeszítés és befektetés árán döntöttünk amellett, hogy saját fejlesztésben alkotunk egy olyan számítógépes rendszert, mely képes kielégíteni és lépést tartani partnereink megnövekedett igényeivel. Személyes kapcsolatot fenntartani partnereinkkel és a résztvevőkkel legalább annyira fontos számunkra, ezért mindig azon vagyunk, hogy az élő kontaktus és a modern technika egyensúlyát fenntartsuk. Abban a korban, ahol robotok dolgoznak emberek helyett, az emberi odafigyelés felértékelődik, és mi mindig ott leszünk, hogy kéréseinek eleget tegyünk, és problémáit személyes ügyként kezeljük, mert ez az üzlet erről szól, nem másról.

A technika adta lehetőségeinket kihasználva nagy terhet vagyunk képesek levenni az Ön válláról a következő területeken:

  • weboldal karbantartás,
  • e-mailes szolgáltatások,
  • visszaigazoló levelek és e-mailek kiküldése,
  • absztraktok és publikációk begyűjtése és kezelése online bírálati felülettel,
  • adatbáziskezelés, regisztráció, szálloda foglalás, kiállítás és társasági programok,
  • számlázás,
  • lekérdezések, listák, költségtáblák és más jelentések akár napra kész szolgáltatása.

Az üzleti életben megalapozott kapcsolatrendszerünk, a személyes kapcsolatok ápolása, beruházásaink a humán képességek és technikai fejlesztések növelése érdekében együttesen olyan előnyt kovácsol, mely garancia az Ön által megvalósítandó konferencia sikeréhez.

Ha Ön a közel jövőben konferenciát tervez, tekintse meg múltbéli referenciáinkat és vessen pillantást jövőbeni rendezvényeinkre is. Kérje segítségünket, közreműködésünket és mi örömmel válaszolunk az Ön által feltett kérdésekre. Szeretnénk Önt mielőbb üdvözölni partnereink között!