“Megtalálni a megfelelő összhangot a személyes problémamegoldás és a modern technológia között, kulcsfontosságú tényező a konferencia szervezésben” ez mottónk egy részlete. Ezzel összhangban született az a szándék, hogy olyan kongresszus szervező-nyilvántartó rendszert alkossunk, mely a kor követelményeinek megfelelően kihasználja az Internet nyújtotta lehetőségeket, az új kommunikációs csatornákat, amellett, hogy bármikor személyesen is partnereink rendelkezésére állunk.

A követelt szolgáltatás színvonala magas, a verseny élesedik, ezért hisszük, hogy ilyen piaci viszonyok mellett a cégeknek differenciálnia kell szolgáltatásaikat. Pontosan ezt tettük mi is. A program használata rengeteg segítséget nyújt partnereink számára a magas szintű tudományos és szakmai konferenciák szervezésében – legyen szó akár 50 akár 5000 fő résztvevőről -, minden fázisban és minden területen. A Diamond Professional Congress System (DPCS) 2012-ban érte el harmadik verzióját, teljesen új alapokra helyezve annak működését igyekeztünk rendszerünket még látványosabbá, és rugalmasabbá tenni.

Database screenshotMinden szolgáltatás, melynek bármilyen köze lehet egy szakmai konferencia szervezéséhez, elvégezhető a rendszeren belül: az előregisztrációtól kezdve, a tudományos publikációk kezelésén, a regisztráción, szállásfoglaláson, a pénzügyi adatok menedzselésén, valamint a kiállításszervezésen keresztül, egészen a tudományos program összeállításáig.

A rendszer fejlesztésénél kulcsfontosságú volt, hogy felhasználóbarát legyen, de az adatkezelés és adattovábbítás biztonságos legyen, ezért rendszerünk több hardveres és szoftveres tűzfal mögött egy tanúsított szerveren üzemel, az elmentett adatok biztonságos csatornán kerülnek tárolásra.

comodo_ssl_certificate