A 2020. márciusában kialakult koronavírus-járvány következtében cégünk új területek irányába nyitott és belevágtunk online rendezvények megszervezésébe, lebonyolításába is. Saját informatikai megoldásokat és a mögöttünk álló negyedszázados tapasztalatot ötvözve ezen a területen is szeretnénk kiemelkedő minőséget nyújtani, melyre szeretnénk a figyelmét felhívni az alábbi nagyon rövid összeállításunkkal:
Az e-Vent.Space ™©® a Diamond Congress Kft. munkatársainak saját ötlete, évtizedes szervezési ismeretek alapján készült, amely így védett ismeretnek minősül és bizonyos részei szerzői jogi védelem alatt állnak. Kérjük, tartsa tiszteletben társaságunk jogait és belépési jogosultságát ne ossza meg mással, az oldalakról ne készítsen képernyő képet.
Szolgáltatásaink fejlesztésénél fő célunk volt, hogy minél több funkciót virtualizáljunk, amelyek a fizikailag megtartott rendezvényeken előfordulhatnak, a következőkben megismerhetik új szolgáltatásainkat:
Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy továbbra is fórumot biztosítsunk az ipar képviselőinek, hogy megmaradjon a kapcsolat az akadémiai résztvevőkkel. Ez a kapcsolat kiemelkedően fontos, hogy a kutatás-fejlesztés minél hatékonyabban működjön, a kutatók a legkorszerűbb eszközökkel végezhessék munkájukat, új készülékeket, eszközöket ismerjenek meg. A másik oldalról viszont a gyártók, forgalmazók felé is fontos a visszajelzés, a megelégedettség mérése, az esetleges igények felmérése, melyre egy konferencia - akár élő, akár virtuális - tökéletes lehetőséget kínál.
Természetesen nem csak hagyományos, vagy virtuális konferenciákra vagyunk felkészülve, hanem úgynevezett hibrid rendezvényekre is, itt gyakorlatilag a hagyományosan megtartott rendezvényről videófelvétel készül, melyet akár élőben is megoszthatunk internetes résztvevőinkkel, vagy időbeli elcsúsztatással, felvételről.
Célunk, ahogy eddig is, partnereink támogatása konferenciák, szakmai műhelyek szervezésében, a virtuális térben is.
Ne várjon a kijárási korlátozások végére!
Keressen minket, ha partnert keres rendezvénye megszervezéséhez,
alakítsuk együtt a rendezvényszervezés jövőjét!